Kære Alle.
Blot en oplysning…. Der er ikke flere teltpladser ledig til Vikingefestivalen. Positivt problem
men tilmeldingsfristen er også udløbet………..
Det bliver STORT
Herligt.
Det bedste for Vikingefestivalen, Gitte
Kære Alle.
Blot en oplysning…. Der er ikke flere teltpladser ledig til Vikingefestivalen. Positivt problem
men tilmeldingsfristen er også udløbet………..
Det bliver STORT
Herligt.
Det bedste for Vikingefestivalen, Gitte
WOW!!!! Super flot!